Friday 17 June 2011

injection ! grr~ -..-

       oke . hyep ! hm , oke tdy dkt skola , sebelum rehat , adeh sorang cikgu tuh datang . berdebar-debar hati aku nih . then , cikgunye ckp "kamu semua keluar bile cikgu panggil name kamu semua yeh . then , troz beratur dekat luar.pergi dewan , inject . "grrr~ --" . time tuh , apeh lgy , muke aku dha laen mcm . coz , takut sangad . huh :(  then , mem kesayangan aku yg bername "nana" tuh , mula lha dhea bising . cakap mcm-2 . dhea cakap mcm nih "weh byha ! aku takud lha . sakitttt :/" perghhh . memang time tuh , dhea pegang tgn aku sampai dalam dewan . huh ! then , bile aku pergy duduk dekat sebelah doktor keling tuh , dhea letak ubad and blablabla . then , adeh sorang doktor dekat belakang akuh tuh , dhea cakap "jangan keras kn tgn dik .lembut kn tgn dik" .then , aku lembutkn lha tgn . then , hati aku mula lha berdebar-debar lebih laju lgy . aku pandang doktor keling tuh . then , aku pejam mate sekejap . then , aku pandang jarum . huh . nipis nya lha jarum tuh weh . takud aku pandang jarum tuh . then , aku pandang bawah . doktor tuh troz "inject" .then , kauorang tahu apeh aku rase ? aku tak rase ppe puns time tuh . ya allah ! "tak sakit langsung" lha weh ! huh . hati aku lege jah . then aku tunggu mem aku . then , troz masuk klz . then , tgn aku truz kebas sikit . rase sakit sikit jah . then , tdy time balik , ttbe jeh tgn aku sakit plus krem plus kebas plus berdenyut-denyut plus blablabla . huh ! oke lha . nih jeh ! boii :)

No comments:

Post a Comment

sedeyhh kudd :'( :'D